15 ÅR

Godmorgon!! Idag är det my very big day!! Äntligen är jag nu 15 och jag mår prima.
Fick (åh min mobil sa precis grattis till mig hihi) underkläder fr calvin klein av fanny, kläder och presentkort och almanacka och lite cash av mamma anders linnea och mormor, och så får jag resten av mina syrror och pappa o li senare hoppas jag :)
Som jag önskade fick jag blåbärspaj istället för tårta haha :D
Idag drar jag till uppsala, dt ska bli nice.

Nu ska jag äta mera paj och sen borsta håret och packa!
Puss!


Kommentarer
Postat av: marie

grattis :)

2008-12-29 @ 02:13:57
URL: http://bongstyrig.blogg.se/
Postat av: MAlin

grattis julia! din stora dag va <3

2008-12-29 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0