27e december

God morgon!
Har ätit frukost nr 2 med mamma nu hehe..
De senaste dagarna har jag suttit och "pärlat"(when the fuck did that become a verb?) eftersom linnea fick pärlplattor och massa pärlor av mig i julklapp. Tror jag är den som har mest glädje av det hahaha. Jag ba "det är bra för finmotoriken!!"
hon ba what ?

När jag låg i min säng imorse så började jag få lite gymnasiepanik så jag drog fram kassarna med en miljard tidningar och började kolla igenom. Asså natur är inte helt uteslutet.. I såna fall går jag natur humanistisk på mikael elias. Men chansen är rätt liten. Fast jag behöver ju andra och tredjehandsval också.
För att dra på mig ännu fler fiender tänker jag announce ett litet statement: om mindre än 20 dagar får vi lösenorden och då är det dags.
Det jag just nu kan tänka mig att gå är didaktus liljeholmen (har helt glömt vad för inriktning etc etc etc), kungstensgymnasiet, mikael elias natur human
Hur låter det?

Annars då..
Jo idag ska jag nog mest chilla och packa/ladda/kanske shoppa lite, inför lk. Men mellandagsrean var ett sånt jädra självmord igår och det lär ju INTE ha blivit bättre över fredagsnatten.
[har du köpt en vuxenbiljett till uppsala imorgon vid 15-tiden? visste du att du får ta med två barn under 16 år alldeles gratis! får vi åka med dig..]

Imorgon fyller jag år !! Ring mig då och glöm inte att fynda på rean. Insamling vid ingångarna VT -09 på kunskapsskolan spånga.
bisoux


Kommentarer
Postat av: fanny

haha nej inte didaktus :p men kungstens är asbra, met är väl åsdär, många som slutar

2008-12-27 @ 12:52:54
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0