curly sue (/brunte)

HHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA :'''D
Det finns KRULLIGA hästar !!!
(okej förlåt alla hästnördar jag vet att jag hädar :P nejmen asså seriöst så visste jag typ inte att det fanns eller jag har säkert sett det nånstans men inte tänkt på att HÄSTEN ÄR KRULLIG)

FETTT SÖÖÖT!!!
Som ett riktigt, ulligt, gulligt får!!
Säkert jättemysigt att rida barbacka på, typ om man har shorts haha åååh
 


Amanda tyckte den var gräslig men jag är såld. ASSÅ EN KRULLIG HÄST :') <33
det finns bara 3000 exemplar i hela universum!! Och en av dom söker medryttare.. Måste fasen slå till

Kommentarer
Postat av: fanny

aw.







haha "exemplar"? :D

2008-12-11 @ 19:07:17
Postat av: katja

hahahahhahahahahaha fy va fult :D

2008-12-11 @ 20:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0