Jul jul strålande jul

Jag kan verkligen inte fatta att det är jul imorgon! Det känns som om det är september och ännu inte blivit vinter ännu men samtidigt så känns det som om det är mars och våren precis kommit till sverige. Men nu är det så att det är den tjugotredje december och bara några timmar kvar till julafton. Jag vet inte varför jag ser framemot jul så himla mycket, men ja. Presenterna kanske? Haha. Jag ser faktiskt framemot att se hur mamma och pappa reagerar på de presenter jag köpt tillsammans med jakob. Tror inte att de förväntar sig så "mycket" som vi köpt men jag är riktigt nöjd med våra klappar. Men ja, annars då. Här hemma städas det för fullt inför morgondagen då mormor, morfar och farmor kommer på traditionellt besök. Farfar är redan här eftersom att han annars bor i norge/brasilien (farfar och farmor är skilda sen länge) Jag kanske också ska ta och städa lite .. Men jakob tjatar på mig att vi ska se på film för att fördriva tiden och det låter mer lockande än att städa mitt rum. Jag måste måla mina naglar röda också, och mamma vill göra julskinka. Jag är rätt busy med andra ord. Haha vet inte varför jag sitter framför datorn egentligen.

Måste bara tillägna några rader i våran fina blogg till Danni som är hemma och sjuk dagen innan julafton. Jag lider med dig, hoppas du är frisk imorrn! Krya på dig gumman <3


Nu ska jag gå
Puss

Kommentarer
Postat av: danni

aww, jag fick två rader :D

tack hunny, love you <3

2008-12-23 @ 23:06:42
URL: http://danielagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0