Juldagen

Jag älskar min nya mobil. Den har 8 gb minne (!!!!!) vilket är mer än vad min mp3 har. Hehe. Dessutom är högtalarna som jag fick till väldigt väldigt bra. Det är mycket bättre att lyssna från mobilen om man jämför med att lyssna från datorn. Men i alla fall. Idag är det juldagen och ingenting speciellt händer för min del. Jag och mina bröder ska installera wii fit om ett tag, och sen ska jag gå upp till hemköp med mamma. Och sen måste jag även packa eftersom att jag åker i övermorgon. Imorgon ska jag till stan med mamma och jakob, och på kvällen ska jag till mormor, så jag kommer inte ha någon tid imorgon. Därför blir det packning idag. Men först blir det lunch. Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: danni

men vi måste ses någon dag ! <3

2008-12-25 @ 15:07:43
URL: http://danielagustafsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan!



Vilken snygg blogg du har! Jag älskar din header!

Ha det bra!



Kram!

2008-12-25 @ 19:29:37
URL: http://lifebyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0