Leona said we could go in for free

Heej!
Förlåt mig, jag uppdaterade inte igår. Well well
Var ju med isabell igår, letade klänning - hittade ingen. Men idag efter skolan drog jag in till stan med linnéa och då köpte jag en svart klänning på jc =) den ska bäras på typ jul, nyår och a.

Min och amandas äckliga skola har lagt upp alla julavslutningar såhär: Först börjar vi skolan 9.30, städar en kvart, sen har vi bg-mys. Sen går man hem 10.30. Sen kommer man tillbaka 17-18 och har själva skolavslutningen. Sååå himla sämst. Jaja!
Ska snart fräscha upp mig och börja röra lite på mig så jag inte kommer försent, måste ju sitta längst fram och glo på kören som jag used to sing with.

octopussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0