looking at you through the glass

typ världens sämsta låt.

Idag är jag hapii för igår var jag hapii och fett duktig och så. Pappa och Lisbeth tyckte min drömtapet var fin! Ha, in their faces.. De är alltid så pessimistiska, för pappa säger att "du byter önsketapet tre gånger i månaden". Men den här har jag faktiskt älskar sen jag såg den, i typ en månad. Så  himla fin är den! Och pappa ba "Är du den här du vill ha?" Jag ba aa eller visst ären fin =) Han ba Vill du ha den här?? Jag ba well, aa.. VILL DU HA DEN HÄR? JAAA!! haha
Så jag ska ha den på stora väggen och resten av väggarna ska jag nog ha en brun tapet som passar skiiitbra till den andra. Nu är ni nog nyfikna på hur den ser ut? :) :) Jo den är lite såhära gammelturkos, med typ gyllenbeiga blommor..! Asså det låter lite cepe men den ser lite gammaldags ut :) som ett 18talsslott. Så snygg, ska leta bild..
Hmm jaha det visade sig att det här är bilden på den. Det ser lite eehhh ut, men den är fin. I verkligheten.

Vare verkligen den här??? Nejj.. jag tror inte det...
Hur som helst :)
köpte galoppigott också hahah det är tuggummi, det är hästtuggummi. asså för människor. IIih be o få se den i skolan hah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0