Lusselella

Heej alla!
Jag är på världens bästa humör och pysmysstämning!
Väckarklockan var på tio över sex imorse, riiiktigt tidigt. Mormor skjutsade mig till tåget och 06,57 var jag påväg hem till frida för lite té innan jag, frida och josse (asså två äldsta systrarna) skulle hem till theo och lussa! Theo är en liten kille som frida var assistent förut =) Det var asmysigt eftersom endast mamman visste att vi skulle komma, så vi överraskade dom och alla ba grät ;D
Efter fyra proffsigt sjungna sånger fick vi fika, världens godaste glögg (oj spetsad starkvinsglögg typ dubbelt upp jao) och pepparkakor. Det var skiiitmys och jag har världens julkänslor!! Lucia är bäst
Sen drog jag hem, och linnea har tydligen vinterkräksjukan så jag och mormor har ätit tio vitpepparkorn (fast jag tog typ 20 för att va på den säkra sidan)
Om ett par timmar ska jag in med frida på julkonsert i matteus, imorgon blire i nacka med josse och hon tar med sig valle o andréas hahaha.  Until then, Frid<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0