My life

Mitt liv har bestått av många perioder. Well, så är det ju med andra. Först är man liten sen större sen störst osv. M
Men jag menar musikperioder :P
Först var det väl aqua, dr bombay och dr macdoo
Efter ett bra tag övergick det väl till typ hitz for kidz och andra skivor.
Westlife, spice girls och bsb dominerade hårt.
Sen vare mkt influenser från frida, äldsta systern. Då blev det mycket skatepunk (ja, rönnblom lyssnar på skatepunk, kan ni tänka er?!??!?!?!?!?) såsom MILLENCOLIN som fortfarande äger allt<33333333
Därefter blev det mera skategrejs och sen kom en liten emoperiod med typ green day och skit. :p
Efter det knarkade jag rix fm haha. Ett bra dag. När jag ca 2 år senare kunde deras låtschema utan och innan och var sjukt trött på morgonzoo så blev det lite nrj, och om jag nu lyssnar på radio är det typ lugna favoriter som gäller lite halvt.
Efter detta lite singer-songwriters (dock inga smöriga köttiga emo-hesa psychon som sjunger om hjärtan)
Coldplay. Coldplay och annan BRA musik. Iron and wine, samt lite sonicflood efter konfan osv.
Nu har jag börjat återuppta typ millencolin och westlife och annat grymt. Mitt musikliv har varit väldigt av och till eftersom jag inte är HELT BESATT av musik. Synd =/ men men!
@ last fm player right now: bsb :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0