Nu är det looooov!

Jag är lite sen med detta men nu är det LOOOOOOOOOV!

Jag och Daniela åkte tillbaka till skolan och var där vid kvart över fyra. Vi skulle redovisa varsitt steg i svenska vilket tog ungefär två minuter och vi trodde det skulle ta längre tid. Så alltså blev det att vänta på skolan i över fyrtio minuter tills alla andra kom. Till en början så var det en massor med uppträdanden, folk sjöng solon och skolchefen höll tal. Sen samlades vi i arenan och fick våra betyg. Jag är nöjd! Efteråt åkte jag hem och åt god middag med familjen. Sen kom Maggie & Katja hit. Väldigt  trevligt.


Måste bara tillägga att min lillebror (Jakob) läste upp en dikt med sin kompis inför alla sexor och sjuor på deras avslutning. Dessutom fick han något slags pris. I'm proud. Jag skulle aldrig vågat göra det.

Kommentarer
Postat av: danni

mihi alla fick frysa utanför skolan!

åå lille jakob :') han kommer bli mer och mer lik lilla mig (A)

hahahahahah sorry amanda men han har snart en ny storasyster som tänker kidnappa båda dina stackars bröder när de sover :) <4

2008-12-20 @ 01:58:39
URL: http://danielagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0