Nyårslöften

Ska börja skriva mina nyårslöften redan nu så kan jag finslipa på de noga tills new years eve:
- Jogga minst tre, fyra ggr i veckan (mellan mars och juni eller tills det blir för varmt respektive för halt).
- Slå mig och mitt gäng fria från ridgruppen.
- Nå mina mål i skolan ang betyg och slutpoäng.
- Börja gymnaisiet. Nystart och vara den jag VILL vara, inte den jag alltid varit. Om inte det sistnämnda är det jag vill vara.
- Ingen press, ingen panik, men jag ska "skaffa" pojkvän.
- Bounda med alla i min skola så det blir jättesorgligt den 15 juni.
- Få en bunch of new friends.
- Sommarjobba.
- Fortsätta ringa isabell på måndagar
Kommer ni på något jag ska lägga till eller ta bort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0