obs världsklass på inlägget :)

Iförrgår luktade det kebabsvett i hela spånga, och igår luktade det mat i hela kungsängen. Vidrigt värre.
ÄLSKAR killen som jobbar på pressbyrån!! Var uppe och köpte telefonkort igår, heh. Och han är så skööön och bra och ÅH! :> fett nice guy alltså!! Det var typ lång kö, och till alla människor är han alltid lika trevlig och säger massa roliga inövade/spontana(?) grejer. Kan inte ta massa exempel här på bloggen, men åk till kungsängen och gå in och köp nåt!
"Tadaa!" sa han och gav mig kvittot, hihi

Drömmar is killing me! Drömde ju som sagt höromdagen att jag inte kom till skolan, och inatt drömde jag att pappa dog. Han blev typ sårad när jag berättade det imorse också.. Hmm.. Dessutom drömde jag också inatt att en viss pussade mig. Skyller på att jag och issa snackade i tre timmar i telefon igår : )  btw, är det farligt?? Trådlös hemtele är ju typ farligast av alla.. Hmm.. någon som vet?

Jag har märkt att jag filosoferar sjukligt mkt. När ajg ligger i min säng och inbillar mig plugga så grubblar jag på livets stora frågor, och frågor som ingen i hela universum någonsin skulle komma på :) Men, någon måste nog grubbla.

Snygg kille 19 på våran skola, vem är han? Är han gay, eller är han straight OCH sjukligt snygg? Tål att undersöka.

Mr mens kom idag, tack för en veckas försening och otrevlig överraskning. Men det var nog bra, för nu behöver jag inte ha det över nyår.

Hur raggar tjejer utan att det blir creepy? Råkar vara så att jag måste få veta snarast.

Helen kan finska !!! Jag läste på galoppi-gott (mitt tuggummi)'s baksida på finska och hon översatte allt ahahhahahahAHHAHAHA :D :D :D

Förövrigt rullar livet på. Skrev nästa termins planering idag också hihi ^^ kommer gå åt skogen!
Ska iväg och rida nu. Hmpf, hoppas det blir någorlunda kul. Åtminstone att förenas med skf :)
Lev väl älsklingar

Kommentarer
Postat av: fanny

hahaha asså hatar kungsängens pressbyrå :(:( alla som jobbar där är bajssnygga och jag har nästan alltid ridkläder på mig när jag går in där :p

2008-12-09 @ 15:52:12
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0