:P

weeds är det sjukaste programet på tv tror jag.

Igår blev jag nästan påkörd av en bil i karlberg, ångrar nu i efterhand att jag inte blev det. För då hade det blivit en jääkla uppståndelse och jag skulle fått lite tillskott i julkassan! ;p Det va asså på kvällen påväg hem från repet, och jag skulle gå över ett övergångsställe, och så kom det en röd bil i ganska lugn fart längre bort, jag ba "jag har företräde jag går" (som alltid ba går jag på eftersom det är FÖRETRÄDE FÖR OSS SOM GÅR PÅ ÖVERGÅNGSSTÄLLEN!!!!!) och när jag var mitt på så ba märker jag att bilen inte stannar jag ba eeh wtf!? och en halv cm framför mig ba åker den helt lugnt med ett förbannat fruntimmer som körde, jag ba VAF?! Hon brydde sig typ inte om mig ett skit. Vilken stil. Cpkärring. Hursomhelst, efter en meter fortsatt gång önskar jag att jag hade antingen sträckt fram min hand så hon hade KÖRT PÅ MIG eller spottat sönder hela hennes bil. Dumtjack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0