Pms

Jag är verkligen på dåligt humör idag. För det första så började dagen med att vi hade ett prov i religion. Det kunde gått mycket bättre än vad det gjorde om man säger så. Jag har minst tre fel men jag hoppas väldigt mycket på att få VG för då kommer jag inte att sänka mitt slutbetyg som för nuvarande är MVG. Och för det andra så har väldigt många av niorna fått tillbaka sin uppsats i No som vi skrev för några veckor sen. Ja alla utom jag dåra. Så jag sitter nu här hemma och klickar upp min mejl varannan sekund.

Men bra saker med dagen var ju i alla fall att min mp3 låg i skåpet imorse! Och vi hade luciaträning. I love it. Men jag känner på mig att någon kommer svimma. När vi övade i matsalen idag så var det överhettat redan utan ljus. Well, det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: fanny

neeej shit fan vad läskigt det skulle vara om någon svimmar imorgon. ;(

gud vad hemskt

2008-12-11 @ 17:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0