Resfeber?

Det blev inget springa-och-knuffas-med-alla-mellandags-rea-handlare inne i stan idag. Jag kände mig jättehängig imorse och därför sket vi i det. Jag vet inte varför jag mår som jag mår men jag har världens huvudvärk trots att jag åt en alvedon för nästan fyra timmar sen. Jag tror jag har resfeber. Jag har vart nervös (vet ej varför) inför att åka tåg själv i fem timmar hela veckan men nu är jag inte lika orolig, åtminstonde inbillar jag mig själv det. Så det kanske är en kombination av allt. I alla fall så åker jag inte till mormor ikväll utan jag stannar hemma själv och tar det lungt med sex and the city boxen. Det är skönt det med, för imorgon ska jag INTE ha huvudvärk. Då ska jag till Caroline och må PRIMA!


Ciao

Kommentarer
Postat av: Caroline Werne

Ja det ska du! Imorgon får vi träffas igen efter typ tre månader :) <3

2008-12-26 @ 19:22:48
URL: http://werne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0