siba can kiss my ass

Asså fy vad arg jag blir!?
Har ju lämnat in min kamera för den är sjukt paj hehe.
Nu får jag ett sms ba "Din produkt går ej att reparera. En rekvisition kommer att skickas till dig via brev. Ta med detta samt ert servicekvitto till butiken." asså EH?!??! It that it!?
Om min kamera inte går att laga så får de ju ge mig en ny, jag har ju trots allt försäkring!? Orka siba!!!
Jag får ta med mig nån läskig och nån rappkäft till siba och kräva en ny. Tror det blir pappa och Josse.

Idag då.. Jo juste, jag ska lära mig noter idag. Och så ska jag köpa julklappar. Ikväll är det genrep.
Puss

ps, danni, seasons in the sun är fett gay.

Kommentarer
Postat av: danni

cp siba! men jag känner en som jobbar där, (eller på lagret) jag kan be han klaga !



eeh , vad snackar du om julia? Seasons in the sun är bäst ! (dock inte att träna till, inte gymnastik iallafall. tro mig jag har testat)

2008-12-22 @ 20:04:16
URL: http://danielagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0