t9 är knaas

Heej :D
Red effect, det var kul fast lite svårt och jag har kramp och muskelvärk i axlarna.. starka häst !!!!!! hehe massör, tack? gärna du, 19 år i personalrummet?

Ordet kärleksaffär finns i t9. Undrar om det är kärleksaffär som i love affair (=ja, hur översätter man det...? ni får väl googla om ni inte vet), eller som i kärleksaffär - bordell. har aldrig hört ordet "KÄRLEKSAFFÄR" på svenska tror jag.

Förövrigt älskar jag skf, <33 hahahh
Och så ska jag på coldplay med isabell, så sorry alla andra som vill gå med mig, jag är såå populär

Kommentarer
Postat av: fanny

sv: ont i ryggen fick jag antagligen för att jag skadade muskelfästet när smokey var cp och jag kunde inte ens resa mig ur sängen utan voltaren :p oich kenacort är en vanlig salva som gör att det inte kommer massa bakterier på och gör så att blåsen läker snabbare.

2008-12-09 @ 22:55:53
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/
Postat av: pech

Jag vill också gå på coldplay! ;oo

Dom är så himla bäst :)

2008-12-10 @ 13:28:10
URL: http://ppech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0