Tänk om

Tänk om det rådde världslig frid och fred. Om alla respekterade varandra och om ingen försökte sätta sig över någon.
Tänk om alla människor kunde ha mat för dagen och ett tak över huvudet.
Tänk om könsstympning inte skulle existera på våran jord.
Tänk om jag vore miljardär, då kunde jag hjälpa massor.
Men låt oss önska realistiskt,
Tänk om du kunde förstå.

Julkonserten var bra som vanligt =) dock var barnkören skitjobbiga eftersom de satt och typ flätade håret på varandra, knuffades på första gradängen, lekte med sina batteriljus.. Dessutom var det inte helt rent genom låtarna, men men! Sleigh ride och White christmas och novi emanuele eller varen hette, var fett bra och de överträffade sig själva. Ribban ligger hög.
Dessutom var det skiittrevligt att träffa alla ungdomskorister <3
Nu ska jag sörja att jag inte är på luciarocken och dreglar på mr grön
hahha<3


Kommentarer
Postat av: fanny

veni immanuel I guess? såååå fin är den <3

2008-12-13 @ 22:44:06
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0