thursday morning

Goder morgon i denna sal,
Igår vare ju big big drama på grey's, bölade asmycket när rosie dog och när denny var med. Så skönt att böla ut framför världens näst bästa program. (det bästa har jag nog inte sett än, men det finns nog där ute i stora vida världen..)
Dock känns det lite vemodigt att amanda inte svarade på mina sms, så vi hade ingen dialog under programet.. Amanda, what was up with that!?
Nu sitter jag här o nyser, ska snart sätta på svt1 och kolla på den sämsta julkalendern nånsin :) Till frukost vart de tomtegröt och socker, och på väg till skolan/muséet så måste jag köpa lunch. Idag blir det alltså östasiatiska, lagom kul -.- men buddhism är rätt intressant. Dock har jag inte ens börjat med "varför jag vill bli .. " Aja, Louise blir nog inte arg på mig om jag lämnar in den på fredag... Juste, det får jag ju, ha!
Nu så!
Ha det berrraaa <3


Kommentarer
Postat av: cecilia

JAG SMSADE OCKSÅ AMANDY MEN HON SVARA INTE.

sen kom jag på att det var nåt fel på hennes nalle.

syynd

2008-12-04 @ 07:26:21
Postat av: amanda

Nallen var nere, jag var uppe. Orkade inte gå ned för trappen. Nästa vecka lovar jag att ha mobilen till hands, ahha. Konversation varje onsdag mellan 21.00 och 22.00 ska det ju vara :D <3

2008-12-04 @ 19:59:33
URL: http://amjuhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0