Update från Lomma

Efter en väldigt lång tågresa på fyra timmar kom jag till slut fram till iskalla Lund C och där blev jag upphämtad av Caroline, hennes pappa och hennes lillebror. Först åkte vi till ett köpcenter som heter Nova där vi var ett litet tag innan vi åkte vidare hem till Caroline. Här hemma hos henne såg vi på en liten del av filmen "Ett livsverk" med Björn Gustafsson innan vi fick skjuss in till Malmö vilket är ungefär en eller två mil skulle jag uppskatta. I Malmö så hämtade vi upp biljetter till Twilight och sedan åt vi en ganska snabb middag på Mcdonald's innan vi gick tillbaka till den fullsatta (och pyttelilla) biografen för att se Twilight som jag velat se sen den hade premiär i november någon gång.

Twilight var i alla fall superbra. Inte ens ord kan beskriva hur bra den var. Jag är kär i en film för hundrade gången. Jag måste bara ladda ned den när jag kommer hem och jag tipsar er alla om att se den! Bästa någonsin efter Mamma Mia. Nu ska vi sjunga singstar. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0