Massor med skola

För ungefär en och en halv vecka sedan slutade min (och min klass) handledare Sandra på grund av att hon ska gå på mammaledighet. Min klass (9:5) och Christians klass (9:4) slogs då ihop kan man säga och vi bildade 9:45. Vi har fram tills nu haft Christian som handledare eller vad man kan kalla det för. Men idag fick vi reda på att dom har hittat en vikarie åt Sandra, och vi fick också träffa honom. Johannes heter han. Han verkar vara en helt normal kille i typ 30-årsåldern från Skåne. Haha, alltså våran skånska musiklärare Frida säger alltid att klass 9:5 är sämst på hela skolan på att förstå skånska. Så får vi en skånsk lärare! Haha det är faktiskt lite komiskt. Men jag tror att det kommer bli bra nästa termin, dom har gjort lite fler omorganiseringar bland lärarna. Bland annat kommer Frida ha engelskan (och musik) Men det blir nog super. Johannes sa innan han hade träffat våran klass att han trivdes bra än så länge. Men jag tror han ångrade sig när han mötte oss! Haha stackarn. Vi är klassen från helvetet. Eller typ.


Och juste. Jag gjorde min terminsplanering för vårterminen idag. Det blir sjutton steg som jag ska redovisa. Sjutton. Det kanske låter lite. Men jag är på relativt höga steg och de är ganska svåra. Så det blir fyra steg i varje ämne förutom svenskan. Där blir det fem (!!!) Kommer sluta på 35 i svenska, 31 i engelska, 28 i spanska och 32 i matte.


Puss


Kommentarer
Postat av: cecilia

hahaha ofta ni är klassen från helvetet?

vilka är jobbiga? ahaha ni är typ underbarnen no. 1

haha tänk på typ stackars uråldriga gunhild! henne kan det inte vara lätt för.

2008-12-10 @ 18:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0