Friday

Nu sitter jag här framför datorn med kokheta nudlar (lite sen lunch) I alla fall så började vi skolan idag vid halv tio och slutade elva. Vi städade musiksalen, våra skåp och lekte en lek med vår nya handledare. Det var askul! Vi var uppdelade i två lag, och sen så fick en i laget gå upp och få en lapp. På lappen stod en låttitel som man skulle nynna på, och resten i laget skulle gissa vilken låt det var. Om man kom på låten så skulle man ställa sig upp och sjunga den. Mitt lag vann ju också så det var ju lite extrakul. Efter skolan så åkte jag och Danni till stan en sväng och nu sitter jag här.


Om två timmar har jag avslutning så jag ska bege mig till skolan snart.
Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0