värmdö gymnasium

Ja, innan jag glömmer bort det ska jag nog bara ta och blogga om det öppna huset jag var på med debbie i måndags.
Det var på värmdö gymnasium, eftersom jag är intresserad av sam beteendevetenskap där.
Jag fick inget asbra intryck, ingen WOW-känsla som alla pratar om (och olivia, då menar jag inte wow som i world of warcraft). När Amanda varit på Kungstens var hon eld och lågor. Jag kände mig bara seg o neggi på värmdö. Sure, alla elever var supernöjda, jag tror de när de säger att det är "aaasbra stämning, inga raketer i korridorerna här inte", men jag fick liksom inget "HÄR SKA JAG GÅ !!!". Kan ha varit för att det var ljusgula, dåligt målade för längesedan, väggar med spytorkosa detaljer på t ex ledstänger osv. Klassrummen var också rätt små och det var verkligen VANLIG SKOLA. Så, jakten på det perfekta gymnasiet fortsätter :''(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0