30 grader i mitt rum

Godmorgon! Åh jag är så utvilad. Gick och la mig tjugo över nio igår ! Helt fantastiskt.
Vaknade halv fem, somnade om, vaknade 06.07 - Tre minuter före klockan. Greeejt!
Är nu redan klar, det går väldigt fort att tvätta sig och klä på sig när man är pigg och glad.
Dock får jag lite ångest när jag ser att Amanda var på Öppet Hus igår och ÄLSKADE det.
Men men, jag pratade lite med Thomas (syo) igår, och det var bra. Han upprepade lite
det han sagt förut, men edlund kom med några fill ins. Jag ska nog inte ens gå beteende :P
Eller jo, antagligen söka ett, dvs värmdö. Sen blire nog sam sam och så lägga till en massa
myskurser. Eller gå sam på viktor rydberg jarlaplan med nån estetisk musiktouch. Men det
får jag vänta och se på. Just nu ska jag fokusera lite på mig själv och leva lite i nuet faktiskt.
Det ägde att sova nästan nio timmar. Särskilt eftersom mitt rum är så varmt och mysigt.
Tror det är typ 30 grader vid min säng, tack bärbara komplement-element. Love the word.
Jobbigt bara när man öppnar dörren och tar ett steg ut i korridoren på färd till toaletten. Heh,
ice ice baby. Härligt att pappa har varit vaken sedan halv sex också, så när jag kom ut ur mitt
skal blev det livat. Han gör just nu frukost till mig. VIlken lyx. Nu ska jag vandra vidare, men ha
det bäst bäst bäst!
Ps, cecilia!! Harry Potter-filmen är klar, men det är långt kvar till premiär. Puss

Kommentarer
Postat av: olivia

haha omg jag sover 8-9 timmar varje natt :>

2008-11-25 @ 15:22:58
URL: http://oselander.blogg.se/
Postat av: cecilia

ja harry pootter ja.

vet den skulle ju komma ut i november men dom sköt upp den för att de skulle tjäna mer pengar så.

sen ska dom göra TVÅ filmer av sjuan för att det händer så mycket.



slår vad om att dom byter skådespelare till harry potter tills dess, så kommer den suga i vilket fall som helst. fuckahhh

2008-11-25 @ 18:36:02
URL: http://youaresoblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0