9:45

Idag slutade (åh vad hemskt det låter) min handledare Sandra. Hon är gravid så hon ska gå på mammaledighet, och hinner tyvärr inte tillbaka innan jag slutar grundskolan nästa termin. I alla fall så hade hela klassen, alla tjugoen elever var faktiskt där idag, gömt sig i musiksalen. När Sandra kom genom dörren skrek vi alla surprise och hon blev jätteglad. Vi fikade med pepparkakor och lite allt möjligt som sandra tagit med sig. Det var så himla chill. Vi lekte en lek också, den leken vi lekte i början av sexan. En person står i mitten, och alla andra sitter på stolar runt omkring. Så säger man typ "alla som har syskon" eller nått liknande. Och alla som har syskon byter plats med varandra, och sen är det ju någon som inte hinner sätta sig. Så då är det den personen som får stå i mitten och säga något nytt. Det var faktiskt jättekul. Sen berättade Sandra om sina första intryck av oss och lite minnen. Det får mig att inse hur mycket jag saknar allt. I alla fall, klockan blev halv två och alla skulle gå. Vi kramade sandra och jag började gråta.. Hehe, känslig. Men hon är den bästa läraren någonsin. Jag lovar. Och nu har hon slutat. Skit alltså. Alla mina ph-samtal med henne <3 Åh alltså att man kan bli så ledsen över en lärare är lite konstigt. Jag kan bara tänka mig hur mycket jag kommer gråta på skolavslutningen nästa år.

Men tillbaka till nu. Nu går jag i 9:45, som Christian sa. Det känns inte ett dugg lika bra som 9:5
Men det får väll duga ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0