Bamboo Palace

Okej, ser att det är mycket om idol här i bloggen. Jag missade programmet eftersom att jag var i stan på en liten återträff med några från min gamla gympagrupp. Det var jättemysigt och verkligen alldeles för länge sen. Vi åt i alla fall middag på en kinesisk restaurang på kungsgatan - Bamboo Palace. Kan verkligen rekomendera den restaurangen. Det var väldigt god mat och man fick otroligt mycket. Jag är mätt som aldrig förr. Men vi hade riktigt trevligt och skrattade hur mycket som helst. Var sjukt längesen jag träffade alla, hoppas det blir snart igen <3



(Systrarna Hermansson)

Vad skulle man göra utan Lelle? Jag har en sak att medela till er alla: Jag är inte den enda som är blåst på detta jordklot, Linnea är det också. Hon är nästan osmartare än mig, hur det än är möjligt. Och detta är trots att  hon har "gått och blivit smart". Haha.


Kommentarer
Postat av: Lelle

nu förstår jag inte riktigt vad du menar här amanda, jag osmart?? :O Jag har faktisk blivit smart(are) :D

Det var en jätterolig kväll, de måste vi göra om :) <3

2008-12-17 @ 22:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0