Halt på gatorna

Thanks to Julia har vi massor med besökare nu. Great! Anyway, jag vet att det har varit lite dålig uppdatering från min sida det senaste dygnet. Jag har varit hemma hos Maggie som inte haft något internet. Jag måste bara skriva om en händelse som inträffade för några timmar sen. Som alla vet är det grymt mycket snö ute på gatorna, och under snön döljer det sig en massa is. När Maggie skulle följa mig till tunnelbanan så hade vi ganska bråttom och var tvugna att gå snabbt. Precis utanför hennes lägenhet är det en nedförsbacke som vi gick ned för. När vi gått ungefär hälften av den obranta backen så sa maggie "Åh det är så roligt med snö!" och sekunden senare låg hon på marken och skrattade. När hon äntligen resit sig upp så sa hon "Typiskt!" och halkade igen. Det var så himla roligt att se. Jag skrattade så att jag nästan började gråta. Efter att Maggie lämnat mig vid tunnelbanan så såg jag två personer till som halkade. Det var också väldigt roligt, för båda försökte vara väldigt diskreta då de gick ensama. Haha! Så om ni ska ut och gå idag, var försiktiga. Det är hur halt som helst.



Så här såg det ut när maggie ramlade!

Kommentarer
Postat av: julia jules rönz

hahahhaha avlider <3 maggiiiieee

2008-11-22 @ 21:52:23
Postat av: maggie

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA assså jag är så misslyckad

2008-11-22 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0