Julia is back in town!

Härligt att vara tillbaka i sthlm. Skön  t  att se att amanda har tagit hand om bloggen så bra. Schysst att vi slog besöksrekord igår! ;)

Igår på tåget in till stan och uppsalatåget såg jag lucas som gick i nian förra året. Han gick fram och tillbaka i tåget fett många gånger och samtidigt svingade sig i alla stolpar och handtag. Dessutom mimade han något så kopiöst våldsamt. Hahaha, det såg ut som att han var med i en sjuttiotals musikal! Helt sjukt. Oh well.

En annan sak på tal om tåg..
Ni vet hur SLs säten alltid är smutsiga på olika sätt? Och ni vet hur mkt man hatar trotsiga skitungar? Well, imagine that together. På väg hem från uppsalatåget nu här för några timmar sen, så satt jag bredvid en 12åring och hennes mamma och mormor. Skitungen hade sina fötter på sätet framför, och hennes mamma och mormor försökte diskret skälla ut henne. De misslyckades. Men hur som helst, jag hatar barn som inte respekterar sina föräldrar och inte kan bete sig in public. Hmm, undrar vad som kan vara grunden i det - oh well, jag får helt enkelt läsa om det nästa höst ;D

På pressbyrån på centralen såg jag indiern från "ensam mamma söker". Andra gången jag har sett henne nu den här månaden typ haha. Idag var hon lika ensam. Ska bli intressant att se om hon egentligen väljer någon..

Så, i Uppsala!
Vi kollade ju på LOTR 3, och nu äre slut på våra filmkvällar.. :( Eller a, vi kanske börjar kolla några andra filmer, men yep.
När vi skulle dra hem vid halv ett splittrade vi upp oss på så sätt att alla förutom jag o issa sov hos ragnar :P haha, kanske lite ego men vaddå, vi måste ju få lite tillbaka. vi är typ alltid de som offrar oss.
Så imorse vid tjugo i tio drog vi till kyrkan en kvart för sent, och vi missade största delen av gudstjänsten. Lötenkyrkan är så himla chill, det är typ drop in hahah. Eller egentligen inte, men alla kommer och går typ när som helst. Trevligt kyrkfika från barnbordet (=gratis) och vi skämde ut amanda genom att dra igång allsång på "ja må du leva". Hurra för amanda 18 år!
Efter det vare dags för flumgruppen (en ungdomsgrupp för konfirmerade typ) och det var sjukt nice !! Lovelovelove<3
Flum första halvtimmen typ, sen snackade Ed en massa, och det var fett bra och Gaaahh <3333
Jättekul också att han är amerikan och knappt kan svenska, haha. Fy vad jag dog när han sa kanalbulle typ tio gånger, aldrig lär han sig :)

Nu pallar jag inte skriva mer, och ni pallar troligen inte läsa mer, så we both win.
Ska plugga lite nu typ eller nåt! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: fanny

hahahaha indiern från ems :D nina heter hon ju! hon har varit inlagd för självmordsförsök :)

2008-11-23 @ 18:50:46
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/
Postat av: cecilia

HAHAHAHAHAHAHAHAH jag avlider!!!!

JAG FÅR INGEN LUFT!!

2008-11-23 @ 19:57:25
Postat av: apan till julkul

jag fattar inte att du säger att han knappt kan någon svenska?! människa, han snackar ju asbra svenska, några felsägningar här och där är ju liksom bara ett +!!! (ahhah, fast det är kanske för att jag vant mig..) Tack för att jag fick fira min födelsedag med er! jag har haft en så stört bra dag!! jag fick en mobil av min (så stört fett) underbara vänner! coolt bara liksom... vi hörs och ses babe! love u much.

2008-11-24 @ 01:25:28
Postat av: fanny

jaaa :D:D kul va? hon har adhd

2008-11-24 @ 06:48:33
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0