Mamma mia

Nu på kvällen var mina underbara vänner här och såg mamma mia. Gud vad jag älskar den filmen, jag är helt kär i den. Men vi har ganska delade åsikter om man säger så. Jag och Danni verkligen älskar filmen, Malin tycker att den är fett gay och Fanny är kär i Pierce Brosnan som förövrigt spelade James bond i fyra av filmerna. Men det är alltid lika mysigt med vänner.



Måste verkligen rekommendera er alla att se mamma mia. Det är den bästa filmen någonsin. Man blir så himla lycklig. Och Meryl Streep är bäst, hon är femtionio (hade fått för mig att hon var 62) och ser ut att vara fyrtio. Sån framtid skulle jag också vilja ha ..

Kommentarer
Postat av: olivia

åh vilket sammanträffande, jag och mina kompisar såg också på den igår :D

2008-11-30 @ 10:52:15
URL: http://oselander.blogg.se/
Postat av: danni

MAMMA MIA IN MY <3

haha fanny is in lovee :D

2008-11-30 @ 21:55:17
URL: http://danielagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0