O'malley en vildkatts kung

Hey love ones
Imorse när jag vaknade kom jag på varför det heter "biggest loser". NU. IDAG. Fyra år senare. Japp.
Jag, Isabell och Max satt och kollade på det i går, och då frågade jag mig och andra varför det heter biggest loser och inte biggest winner, och varför man vill bli den största förloraren. Hmm.
Känner mig som en mycket lyckligare människa när jag nu är i ljuset och vet vad namnet betyder. Biggest loser. LOSER som i weight loser ! Den största tapparen. Underbart snitsigt (haha ed, inte sexigt hahhaHAHA).

What else.. Jo!
När jag skaffar katter ska jag ha en orange som ska heta Toulouse som kattunge, och sedan döpas om till Abraham D'Lacey Giuseppe Casey Thomas O'Malley. Sen ska jag också ha en svart kattunge som ska heta Berlioz. Sist och också minst ska jag ha en vit kattunge som ska heta Marie, och när den blir stor får den heta Duchess. Kanske skaffar en blodhund och en basset och döper de till Lafayette och Napoleon. Självklart toppas allt detta av en gyllene häst vid namn Frou-Frou.

http://stamp-search.com/images/fuj72-21-40-aristocats.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0