what did i just write?

Okej, avsky hästar i all sin ära, men att jag skrev såhär:

kräftan säger: ridningen sög
amanda säger: usch då
amanda säger: varför?
kräftan säger: för jag fick rida den sämsta hästen som försökte döda mig och är totally icke sammarbetsvillig och den är till salu men ingen kommer köpa den för den är dum i huvudet och vi hade bommar så nästa vecka är det hoppning och jag kan inte hoppa den äckliga hästen för finns inget tålamod finns inget samspel och jag fattar inte varför jag fick den dumma klumpen, jag har inte gjort något för att förtjäna den och jag vill typ sluta

Gissa en gång vem jag red. Mm, thats right. Casper ass-per. Fy vad jag led hela lektionen. Dumma häst. Om jag får den nästa vecka åker jag hem.

DH är deperimerande

Kommentarer
Postat av: fanny

HAHAHAHAHA fyfan stackare!

jag fick rida vito :((((( elisabeth hade lovat mig lady eller en ponny :@:@

2008-11-26 @ 07:22:37
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/
Postat av: olivia

casper är ju asnice :ooooooooooooooooooooooooo fast alltså, jag vet hur det känns att få sådär

2008-11-26 @ 20:13:44
URL: http://oselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0