Jag är så smart så ni får lov att böja knä

Ska skriva en ordentlig lista på allt jag vill göra i sommar. Måste få ut absolut max av denna sommar, för den måste toppa alla tidigare somrar.
Börjar på listan nu! Påminn mig att lägga upp den sen.


Här kommer lite pixs.


Det är dundergrejt att jag har hämtat en kamera så jag äntligen får ta ugly egopics! Igonera ordningen i min garderob.


Paris vare, ja! Såhär vackert var det utanför josses familjs hus. Sweheet.



Man är väl turist som gillar att posa ;)

Ljus som kostade 5 euro att tända i notre dame. Jäklar vad folk spenderar för att få tillbe sina helgon.

Sen ville linnea åka karuzelhest

Efter det bjöd hon på en Amelie-pose

Uppepå L'arc de triomphe, aka triumfbågen



dålig bild, langar bättre sen. Fem minuter varje timme mellan 20 till 01 glittrar eiffeltornet.

Nu ska jag dra till dagis o hämta den här palten

Kommentarer
Postat av: mickan

Faan vad fiiint :D

2009-04-01 @ 21:43:48
URL: http://faaalken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0