Dagen

Idag är jag mycket mer positiv :p dels för isen med "E"(haha) är bruten så jag kan njuta av min skolgång nu. Och så går det massa underbara härliga människor i min skola. peeepp!!
Cornelia, som går på MMA (typ cage fighting hahah helt sick ballt!!!)
Bea, som är helt sjukt skön
Isabell, som är jättehärlig och har underbar humor och är helt sjukt lätt att umgås med
Sen olivia (kallar henne karlsson för hon ser ut som malins lillasyster linn hahah), som är jättesöt, och hennes kompis linnea som är snel häst, och sen massa fler som jag inte kommer ihåg.

MIN GYMNASIETID KOMMER ÄGA DIN
(men din kommer äga min också. eller varken eller. anarki?)

Ser sjukt mkt fram emot nollningen, vågar inte veta varför, men fan va kul det ska bli sen med insparken. YAY!



(åhnej vet ni, jag pussade min spanskmagister idag !!!!!!!!!!!!!!!!)



PS GRATTIS JONATHAN MIN ÄLSKLING, 16 IDAG OCH FÖRLÅT FÖR JAG SÅRADE DINA KÄNSLOR IGÅR! DU ÄR KOOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0