Haha, mobilbloggar

Hellu! Shit vad ni har saknat mig. Ligger i min säng hos mormor o prövar det här fenomenet mobilbloggning. Men det är typ ovärt eftersom det går så långsamt. Dessutom förmodligen dyrt så jag ska inte munbajsa mer. Jag tänkte berätta om en dröm jag hade inatt. Jag satt i ett klassrum. Det va typ första dagen, men inte för alla andra typ. M, så läraren va o hämtade böcker till mig o jag gick ut o satte mig utanför rummet bredvid en annan tjej (det såg ut typ som kunskap så vi satt utanför london och klassen i london typ) sen typ va isabell där :D jag ba yay fett bra. Men typ lite senare visade det sig vara ubg så därför kallar jag detta en mardröm. Alla kände typ varandra utom jag och det va typ hemskt. Jaja nu ska jag gå på toa. Detta blev långt haha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0