Don't let it fool you

Helgen har gått sjukt fort. I fredags var jag hemma hos Danni hela kvällen. Vi åt mat, pratade och slöade framför tvn. Igår blev det jobb på i fem timmar, slutade fyra och mötte Danni för att dra oss till Kista. Vi såg på New Moon och shoppade :) Var hemma vid tolv och somnade på en gång. Idag har jag satt upp lister i mitt nya rum och målat. Snart är det klart! Pappa håller på med garderoben nu, sen är det bara tapeten kvar. Åh, vad jag längtar tills det är klart. Men nu åker mjukisbyxor och glasögonen på, för nu ska det pluggas stenhårt tills jag somnar. PUSSSSSS. 

Kommentarer
Postat av: julle

HAHAH SPAM ! SAMTIDIGT TYP :D:D <3

2009-12-06 @ 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0