Taggar

Hellu! Sitter o fördriver tiden o väntar på att det ska bli läge för mig att duscha. Mina naglar på höger hand ser helt flippade ut, kladdigt o dant. Ska väl försöka fixa det om jag hittar några tops. Ikväll blir det först middag o för hos maria med johanna o matilda, sedan hoppas vi kunna krascha nån fest och så blir det slussen tolv! Outfiten är en svart vanlig top med lila paljetter som krage o en kjol och svarta strumpbyxor med grå mönster typ samt en grå kavaj. Allt köpt idag utom strumpbyxorna som jag fick av fanny i fölsedaspresent.

Jag kommmer frysa ihjäl ikväll men det får gå ändå!
Pusspusspusspusspuss

http://rinalie.files.wordpress.com/2008/12/happy-new-year.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0