22:22

Tiden går snabbt när man har roligt, eller vad är det man säger?

Jag har haft fullt upp hela helgen. Igår på dagen var jag med mamma och handlade mat. Efter det var jag en sväng i jakobsbergs centrum och införskaffade ett par nya leggings samt ett vitt baslinne. Vid mötte jag malin och vi traskade upp till hemköp där vi mötte danni. Vi köpte lite godis och sånt innan vi promenerade hem till malin där det blev pizza till middag. Supergott. Jag spenderade hela kvällen och natten hos malin tillsammans med danni. Vi såg lite av melodifestivalen, såg på film, kollade på en massor med gamla bilder, fotograferade och en massa mer. Det var hur kul som helst. Kunde inte haft en bättre alla hjärtans dag. Eller jo, cecilia kunde vart med oss. Och julia. Vi saknade dig vettu! Idag vaknade vi vid halv elva, åt en stor frukost och några timmar senare begav jag mig hem. Jag hann knappt vara hemma innan hela familjen packade in sig i bilen och åkte till mina kusiner i skälby. Vi firade jessica som fyllt sjutton, mycket trevligt och mycket skratt trots att jag var supertrött. Bilder från helgen kommer så småning om, för nu ska jag sova! Pussar och kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0