Don't you know love is stronger than julia

omg sitter o läser josses(systers) blogg, shiiiiiittttttt vaaaa lyxxit hon bor, ska bli jäkla najs att komma dit. Pariiis!
Måste försvara mig, ni hörde ju bara amandas version av lilla incidenten i förrgår.
Amanda: Vi kommer nog gå i samma klass på kungstens!
Jag: Jepp :) Men ska vi bara va med varandra hela tiden eller ska du försöka skaffa endast nya vännar?
Amanda: :OOOOOOOOOOOOOOOOO

shaiT^

hahahah sorry

Igår hoppade jag calleballe, alla skrämde upp mig med att han kastar av alla när han hoppar nu för tiden, så jag laddade upp med säkerhetsväst osv. Men det gick bra.
PUSS





så var inte veriasionen! she's a liar.
/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0