En lång lång tid

ja efter en lång lång tid ^^ så ska jag försöka börja blogga lite mer professionellt. Eller asså ni vet inte liksom fett intressant, men snarare typ skriva lite mer så att inte alla reagerar på min och amandas skillnader när vi skriver :p typ emelie ek och emelie vinis. Så, ja. Nu ska jag inte fortsätta direktblogga från mina damputbrott utan kanske vänta varje gång tills vulkanen har svalnat så det blir lite mer behärskat. How about that. Shit ni kommer alla sluta läsa för det kommer bli så tråkigt !!! :D

okej nu ska jag faktiskt kila vidare. Som sagt, puss host o så lite väs

eller kanske ska uttrycka mig som fridas livsmotto:  "kunskap, glädje o så lite baileys!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0