estoy enferma

god morgon kära blogg
när jag skulle lägga mig igår kände jag att hela jag var jättevarm. Men men. När jag vaknade var jag fortfarande varm och så, men jag duschade i alla fall. Men jag kände att det inte funkade så jag tog tempen och mycket riktigt hade jag lite feber. Efterlängtad feber!! Men fett synd att jag missar kursen, måste ha försprång hela tiden för att inte hamna efter i fysiken. Nu ligger jag o kollar på tv, har sovit lite. Ska sova mer snart.
Top model 2 yay

Louise är fortfarande den skitigaste läraren jag vet.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hon frågade om du var sjuk idag! Då sa jag: mm.. och gick därifrån. HAHA gissa vad hon sa.





"happ"

2009-02-19 @ 19:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0