Happy Valentine's

Hej alla älskande människor!
Idag firar vi the day of loooooooove!! ;)
Ha en underbar dag och glöm inte att höra av er till hela släkten o alla vänner!
Jag vill säga en sak till alla jag känner och gillar som läser denna blogg nu:
Tack för ni finns, ni är alla väldigt underbara och jag älskar er!


Min dag kommer spenderas som följer:
Idag blir en oerhörd gränslös svulldag!
Det blir glass och godis och kanske orkar baka något väldigt kärleksfullt också!
Förövrigt vill jag njuta av det UNDERBARA älskade vädret, kanske med en trip in the sun eller nåt! :) Så ska jag bara lyssna på romantisk musik och klä mig rosa eller rött ^^ Haha all the bitterness is gone! Love is in the air!

Idag åkte min böna isabell och de andra bästa i uppsala till transtrand på sportlovsresa. Är såå ledsen att jag inte för följa med, men jag önskar de verkligen allt gott.

Mycket kärlek !!
Julia




Den här har jag alltså suttit och gjort på photoshop nu på morgonen :) Allt för er älsklingar! Den här går ut till alla som ser den. Finns på facebook och bdb för bättre kvalitet.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0