Ice ice baby!

Vaknade vid nio, gick upp och åt frukost och packade påsen. Mötte Linnéa och Cecilia nere vid örten och sen gick vi ut på Mälaren med sittunderlag, kaffe, bullar, chips och riskakor. Och så deras kameror. Det var mycket trevligt och vädret UTSÖKT! Bilder kommer vill jag lova.

Blev jätteglad när Linda smsade och berättade att det där barnprogrammet som jag efterlyst gick på barnkanalen! Och nu har jag ett namn på ett också. "Bamsebjörns bilderbok!" Åhhh loes vad härligt med nostalgi och väsande ankan. Mums.
Nu sitter jag i mormors säng och kollar på Katjakaj o Bentebent och näsan rinner, godis.
Idag blir det mest chill som vanligt, och ska försöka plugga lite kanske. Sen kommer Linnéa på en semla, sen blir det ridning.
rauss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0