if u got the money

idag var jag, amanda o malin lyckliga klubben. Klampade in i ett klassrum där två töntar satt vid datorerna. Vi la oss på varsin bänk och gnällde på skolan, dagen, och livet. Har varit så himla depp idag :p Men nu mår jag aaaningen bättre. Har ont i halsen och va lite småvarm i skolan, feber? Hmm jag vet inte. Glad iaf blir man ju av att kolla forever21s kläder omgomgomg och att titta lite på larholms semesterbilder.

Hur som helst. Asså seriöst, det skulle va såååå hiiiimlaaaa naaajjsss att få typ 10 miljoner just nu. Då skulle jag först shoppa gaaalet för 50 000 eller nåt och så skulle jag ge en miljon till pappa och en miljon till mamma och om jag vore på riktigt gott humör kanske systrarna skulle få tio tusen var. Sen skulle jag ha typ 7,5 miljoner kvar eller nåt (orkar inte räkna) och jag skulle donera 1 miljon till .. eller hmm nä jag vet inte. Nä jag skulle nog sätta in 7 miljoner på banken. 500 000 skulle iof typ barncancerfonden kunna få. Fan va snål jag känner mig, men ändå. O så skulle jag ha partey all the time! Skål!

Kommentarer
Postat av: apan

pengar är inte allt min vän.

2009-02-11 @ 14:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0