It's gonna take alot to drag me away from you

Nu sitter jag vid datorn (well claro!).
Ska snart dra till mamma och titta till katten och länsa kylen lite, sen ska jag till uppsala!

Tänkte på en sak när jag var uppe vid ica och skulle köpa en ny tandborste..
Kungsängen är fetaste alkoholistbyn!!!
Fem i tio när jag passerade systemet så stod det typ tio pers och typ väntade och köade!? Vissa ville vara lite anonyma och stod inne på ica och tittade ut genom fönstret när dörrarna äntligen skulle slå upp. Så hemskt och patetiskt.. När jag kom ut från ica så började folket strömma in på systemet och jag såg t o m en tant som SPRANG(!?) Herregosh, it's not going anywhere liksom..!
Jaja, det var bara en observation jag gjorde.
Jag bloggar igen imorgon eftermiddag när ajg kommer hem.
pussokram

http://www.fastighetsvarlden.se/img/zimg/SYSTEMBOLAGET.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0