Nattliv,

är temat för årets nationella prov i svenska. Vi har läsförståelsen imorgon, är skiiiitpeppad. Verkligen. inte, men a.
Kusin malin har lärt mig allt hon kan så nu är jag fett redo. Det blir alltså ramlösaflaska och mjukisbyxor imorgon. Eller så väntar jag med det till torsdag, då vi ska ha uppsatsen.
Ska knarka alla möjliga vitaminpiller nu. Kalk, järn, omega3, vitamin c, jajjemensan. Gäller ju att va prep.
Ikväll ska jag lägga mig halv tio och ha ca 158y6q34p8956394 väckarklockor som garanterar ett jävligt uppvak! Dock ska alla ha trevliga toner så jag vaknar skönt.

Nu ska jag lulla vidare! Önska mig (och amanda) lycka till imorgon. Kl nio hörni.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0