Our bridge is unbreakable

Nationella imorse gick super! Jag var så himla nervös, men efter att vi hade fått uppgifterna att välja mellan blev jag lugn och skrev min krönika oavbrutet till klockan elva. Sen hade jag fyrtio minuter över då jag satt och stirrade in i väggen med musik i öronen. Det är så himla skönt att ha uppsatsen avklarad. Annars så har dagen bestått av brobygge, vi har ju en uppgift i tekniken som ska vara klar imorgon. Vår bro är så himla bra, den kommer lungt hålla två kilo. Det trodde i alla fall vår slöjdlärare. Och den känns så himla stabil, fast den blev vädligt dyr (vi bygger broar av glasspinnar och varje glasspinne "kostar" 100 000) Aja!

Puusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhahaha ;) men äsch vi kommer vinna

/jaulis

2009-02-05 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0