sportlovstips?

Ja kära läsare. Jag som är typ den enda i hela sverige förutom linda som ska vara hemma detta sportlov, känner att jag inte har några idéer över huvud taget på vad man kan göra på lovet?
Har ni några tips o idéer?
Tänkte kanske dra till relaxen men jag måste bli helt frisk först. Och så tänkte jag jogga en massa, men jag måste bli helt frisk först. Eller ska jag kanske åka på den där spabehandlingen jag fick av mina kära två äldsta systrar i födelsedagspresent? Vädret är ju underbart, så man måste ju utnyttja det... Äsch det blir väl jag och gitarren som gäller. Men jag lär ju vara en del med linda och kanske drar till uppsala nån dag. synd att jag inte kan dra till mormor, för hon kommer hit. Ska rida iaf. Men det är på tisdag..  Shit vilket fail lov. Men näe nu ska jag inte vara bitter för det :)
Hoppas ni mår bra
jag mår bättre, har nog ingen feber längre, men är förkyld i näsan.
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Linnéa Aspling

Jag följer jättegärna med dig till stallet på tisdag honey!

2009-02-22 @ 16:26:54
URL: http://antigravitation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0