Tisdag kväll

Goddagens. Kom hem från stallet för en stund sedan och har hunnit käka middag. Det var kul idag i stallet, eller man kanske ska säga lärorikt och det kändes äntligen som lite utveckling. Kom dit med mormor och linnea och började fixa svenne som jag skulle rida med graman, för första gången i mitt liv, visste ju knappt vad det var ens. Haha. I alla fall, det var lite krångligt att hålla reda på två tyglar, särskilt eftersom gramanen jag hade var jättetjock och själva gramantygeln typ tre gånger större än svennes vanliga. Så det var lite jobbigt. Men det var kul att rida honom utan att han drog omkring och bara var helt crazy, kul att han gick i fina formen också. Eller a, fin o fin, jag va iaf nöjd.
haha okej antagligen har mer än hälften slutat läsa med tanke på det sövande ämnet.

Idag har jag, linnea o cess fikat lite på isen och lekt amatörmodeller och tagit fula bilder. Sen har jag och innea ätit semla, ganska äckligt men men, det hör ju till.
Jag MÅSTE komma igång med att plugga nu, för typ fyra redovisningar väntar nästa vecka. Får magsår av blotta tanken. Men nu - mera chill.
Pusselikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0