Tuesday

Förlåt för lite halvkass uppdatering från min sida, men jag har haft fullt upp. Igår var jag i skolan hela dagen och gick hem lite tidigare pga sprängningshuvudvärk (glasögonen kommer behövas när jag får dom..) Vid halv fem åkte jag med Malin, Daniela och Cecilia till frihamnen för tvinspelning av programmet Singing Bee som visas på trean. I början var det faktiskt väldigt roligt, stämningen var skön och så. Men efter några timmar så blev det rätt trist och jag ville bara hem. Men jag hade en as nice kväll med de bästa flickorna på jorden <3 Jag kom hem vid kvart i tolv och sov skönt en halv timma senare. Idag har det också varit skola hela långa dagen, och efter skolan åkte jag hem till Malin där vi åt hur mycket mat som helst och kollade på härliga youtube klipp! Haha. Ikväll ska jag plugga & gå på en promenad, imorgon ska jag ta spruta mot livmoderhalscancer. Så datorn, eller rättaresagt internet, kommer direkt inte prioriteras. Hej så länge.

 

Två bilder från igår.

Kommentarer
Postat av: DanieLa

bästa flickan på jorden <3

2009-02-11 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0