uppsala

HALLOOOOJ!!!! :D:D:D ^^^^^^^
. Not.
Men.

Idag var jag i uppsala hos mina konfisaaar!! :) Jag, isabell, jonathan och ragnar hade astrevligt. Först hängde jag lite hos isabell (mitt femte hem ya know) efter det drog vi och jonathan till ceat. Ragge cyklade ikapp också. Där chilla vi lite och sen åt vi pyttipanna! Later on så gick vi till ica och köpte ingredienser till kladdkaka, drog hem till the starrs och gjorde två asgoda. Sen hem till isabell igen där pappa hämtade mig.
Trevlig dag, roligare att spendera den med de som jag inte träffat på en hel månad!!!!!!!!, än att plugga. Fast jag kanske borde ha gjort det sistnämnda. Näe asså livet är för kort för att ha tråkigt. Det är mitt nya motto. Men för att mitt liv ändå ska hänga ihop måste jag ju plugga, så jag får göra pluggningen till nåt roligt. Eller nåt.

Hahahhahahaha det finns en i i,r o j's skola som heter, ok håll i er nu:
Gulistan Solmus
ASSÅ

GUL I STAN SOL MUS ASSÅ JAG DOOOOG TYP TRE TIMMAR


Kommentarer
Postat av: Sandra

jamen vad trevligt att ni delar såna här grejer med oss andra från konfan också ! trevligttrevligt ....

2009-02-05 @ 18:28:06
URL: http://sandraarvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0